Arkadaşlar kızım 1 yaşında kontrolde demiri çok düşük çıktı. Ocean kullandık bu zamana kadar. Doktoru değiştirdi ama kızım asla kabul etmedi. Ferrum Bestiron denedik reddetti. Son çare oceana geri döndük bunu severek içiyor. Doktor ocean yetersiz tedavi edici doz başlayalım dedi sabah akşam 20 damla yani toplam 40 damla. Bu şekilde kullanan oldu mu aranızda faydasını gördünüz mü