irem066 1 hafta sonra tam 7 aylık olacağız gazımız sıddetlenerek devam ediyor kızlar ne zaman biter bu gaz hanı 4 buçuk ayda bıçak gıbı kesılecektı
arya13 irem066 nadir de olsa bazı bebeklerde uzayabiliyormuş banada doktorum anlattı gaza ne sebep oluyor bulmanı lazım sütün enzimini sindiremiyor başka bir yiyecek mi yapıyor ve rutin sürekli gaz masajı yapmanız lazım biraz zor bi durum 😢
nebiha Doktorlar 4 aydan sonra gaz sorununu nadir görürüz diyolar gaz olduğuna eminmisiniz doktora götürdünüzmü
irem066 mooomm01 gıttık canım röntgen cektıler cıse baktırdık kakaya falan röntgende çok gazlı bebek dediler
atesarp irem066 gastroenterolojiye gonderdi o da relaktaz diye bi damla verdi bir de alerji bolumune yesil alan acti oraya goturucem neyi var bende anlamiyorum huzursuzluk ve uykusuzluk dısında alerjiye yönelik bi bulguda goremiyorum