Bebek166 benim bebeğim de aynı böyle, bizde iki buçuk aylığız, bu zamana kadar hep düzenli yapardı kakasını ama son 3-4 gündür günde bir kere yapar oldu hatta bir gün yapıp bir gün yapmıyor benim de içim rahat etmiyor hiç ama sanırsam normalmiş bu durum şükür sancısı falan yok gazını da yapıyor