Ayy o duyguyu çook iyi biliriiim, benim de 3. Gün sabaha karşı gelmişti. Bir anda geldi ve ne olduğumu şaşırdım ağlayacaktım neredeyse acıdan.. pompa sipariş vermiştim ama henüz gelmemişti. Önce ılık suda beklettim bikaç dakika sonra yukarıdan aşağıya sağdım. Zaten hemen geliyorZ evet zor oluyor ama şu anda başka çareniz yoksa öyle yapın ve acilen bir pompa bulun çünkü bebişler ememiyor maalesef henüz yeni oldukları için..