babybabyt Sizede bazen oluyor mu geceleri yataktayken özellikle wc ye giderken arkanda his gibi yada yataktayken karanlık bir noktaya gözünüz gidince sanki birşey varmış hissi ayyy umarım tek değilimdir sürekli de dua ediyorum ama oluyor bazen 🤔
Aselinannesi0655 babybabyt kendi kendimi korkutmak da ben bir numarayım. Herkes de vardır bence. Gölgeleri saçma sapan şeylere benzetme huyum var
Ranameryem babybabyt yani gerçekten şimdi sigara içiyorum balkonda tam üzerine geldi yani karşımda tarlada biri oturuyor kendi kendime dedim ki orda biri oturuyor eminim sonra yere baktım oraya tekrar baktım hiç bir şey yok. 😂 insallah deliriyorumdur 😆 özür dilerim gece gece anlatığım için 🙂↔️
hndathn babybabyt gece ya da gündüz zaten yalnız olmadigimiz Kur’an da yazılı ama vesveseyi severler kötü olan kesimi o yüzden kendinizi korkutmayin duanızı okuyun ben hep duamin sonunda gecenin serrinden gunuduzun aydinligindan sana sığınırız sen en başta cocuklarimi sonra da beni koru kolla Allah’ım der yatar uyurum. Yoksa hepimize çoğu zaman olmuştur oluyordur o his.
babybabyt Aselinannesi0655 offf evet ya bu tarz birşey aslında yok ama varmış gibi drama ayy gerçek birşey görsek bayılırız herhalde 😱😂
babybabyt Sedoscum yok sadece varmış hisssi yatak odasında yatmak üzereyken oluyor bir noktada takılıyorum dönüyorum falan
Sedoscum babybabyt korkudan beslenirler kendini korkutma takma kafana birazda psikolojikden kaynaklanıyor
babybabyt Sedoscum ay ne bilim doğumdan sonra daha sklaştı onu fark ettim insallah geçer kotu birseyyy
Sedoscum babybabyt abdest al duanı et öyle yat ferahlık siner içine Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz 🌼