Hanımlar 3,ay 10 günlük bebeğim var başlarda yemesi çok güzeldi taki 10,15 güne kadar bebeğim 5800 gr yemek yemiyor az yiyor reflü dendi ilaca başladık fakat 120 cc içen bebek 30,60 cc içer oldu hem emzirip hem mama veriyorum sütüm az yoktur diye vermedim başlarda ama bu uzun süre devam ediyor bi bebek 4,5 hatta bazen 6 saat aç kalıp 40,60 cc nasıl yer 1 aylıkken o kadar yiyordu zor doyuruyorduk kusmaları bitti ama yemiyor çok çaresizim Bursa’da oturuyorum çekirge doruktaki doktora götürüyorum doktor önerisi yada başına gelen var mı çok üzülüyorum perişan oldum şekeri düşer mi acaba napçam lazım benim