Merhabalar,
Sağdığım sütü hemen vermediğimde bekleyen sütü vermek içime sinmiyor fazla evhamlı yaklaşıyorum.
Bu konuda tam da bilgim yok, buzluğa atacak kadar sütüm çıkmıyor, bir sonraki öğün için göğsümü boşaltmak ve süt üretimini arttırmak için sağıyorum max 60-70cc çıkıyor iki memeden toplamda, 26 derece odamız 3-4 saat beklemesi sorun olur mu ? Buzdolabının 4 derece olan kısmına koysam tekrar kullanmak için nasıl ısıtmak gerekiyor ? Bu konuda hep buzluktan çıkan sütü çözdürme ile ilgili bilgi buldum bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim :)