evlerkadar Kızlar kızım 1 yaşında el ayak hastalığı oldu ağzı yara olduğu için 3 gündür hiç emmedi bugün bir denedi geri vazgeçti sanırım ağzı ağrıdı yine sorum şu ki bu hastalık bir haftaya anca geçermiş sonra yine emmeye döner mi ya da dönmesi için ne yapabilirim suan sağıp verıyorum
emirpasaa evlerkadar ya yine çok şükür 1 yaşına kdr emmiş benimli 3 aylık meme reddi var o daha üzücü😞
evlerkadar emirpasaa canım iki kızım da 4 aylıkken meme reddi yaşadı anlıyorum seni çok zor atlattım sabırlı olmasam donmezlerdı geri.o aralarda sütümü sağıp kaşıkla verdim ten teması yaptım yürürken emzırdım falan bir amuda kalkmadıgım kalmıştı o derece 😅 sonra geri döndüler de bu hastalık olunca elimden bir şey gelmedı
Asyabebek Bence geri döner çocuklar için meme sadece beslenme aracı değil huzur buldukları bir yer. Sabırlı olup sevgi ile yaklaşırsanız, zorlamadan yavaş yavaş denerseniz tekrar eskiye dönecektir. Umarım gönlünüze göre emzirirsiniz bebeğinizi🥰
evlerkadar emirpasaa kendı üstünü çıkar onu da bezle bırak gezdırıp ninni söyle ben onu yatağa yatırıp üstüne abanıyordum doğaçlama her şeyi deneyin Allah yardımcınız olsun 🩵