_busraelvan bebeğim 8 aylık ek gıda sürecinden sonra çok kabız oluyordu birçok mama denedik ama yine kabız oldu . Doktorun önerisiyle Aptamil prosneo kullandık o çok iyi geldi ama tadını sevmedi. Biz de şimdi şöyle bulduk çareyi gündüzleri evolvia veriyoruz onun tadını seviyor , gece de Aptamil prosneo böylece kabız olmuyor . 10 gün kakasını yapmıyordu çok zorluk yaşadık