Yakınıma 100 kere söyledik uyardık yürüteçe koyma birçok zararı var sadece parmak ucuna basmak değil diye skolyoz gibi sorunlara da yol açıyor ilerleyen süreçte ki bende var ve sırt ağrısız tek günüm geçmez. Şimdi çocuğu parmak ucunda yürüyor daha doğrusu 17 aylık hala tam basmayı beceremiyor ilk baştan beri koymuştu yani biraz araştırın risk var diyorlar ne gerek var böyle bir riski almaya ? Bir kesim birşey olmaz diyormuş ya parmak ucuna basarken bol bol dua edersiniz onlara😂😂😂