Merhaba annelerim. Doktorum vajinal enfeksiyonu tedavi için fitil verdi. Fakat prospektüste emzirme döneminde kesilip en az 24-48 saat sonra tekrar emzirebilirsiniz yazıyor. Doktorum sordu mu sormadı mı hatırlamıyorum emzirdiğimi. Exagyn adlı bir fitil. Kullandınız mı , napmalıyım?