Bende de sadeve astigmat var, doğum sonrası baya ilerledi hissediyorum. Biri hipermetrop astigmat, diğeri hem miyop hem hipermetrop astigmat. Sadece astigmat olup çizdiren var mı ? Aynı mı mantığı bilmediğimden soruyorum. Bi yandan da panik olurum gibi geliyor kirpik bile yaptıramadım telaş oldum o an 😂