Oğlum 5 aylık 10 gün küvezde kaldığı için araştırma hastanesinde detaylı işitme testi yani bera testi yaptırmamız lazım. Yoğunluktan 5 ay sonraya anca gün verdiler. 2 hafta önce gittik 5 saat uyutmadım bebeğimi gözünden uyku akıyordu ama daha bir kulağını tamamlamadan uyandı uyutamadım da bir daha. Diş çıkarma döneminde de olduğu için uykusu çok hafif küçücük bir sese irkildi. Yarına tekrar gün verdiler. Çocuk doktorumuza durumu anlatmıştım. O da atarax şurup yazıyım. Bir kereye mahsus verebilirsiniz tatlı kaşığının 3te 2si kadar uyutur o biraz sakıncası olmaz dedi. Bildiğim kadarıyla el alerji için kullanılan bir ilaç yeşil reçeteli diye biliyorum. Çok tedirginim hiç veresim yok bir zararı olur mu diye düşünüyorum ama bir yandan da 7-8 saat uykusuz kalsa bile çok direniyor uyumamak için muhtemelen yarın yine uyumama ihtimali var. Nolur fikir verin tecrübesi ya da sağlık alanında fikir verecek arkadaşlar varsa yardımcı olur musunuz?