Merhaba arkadaşlar, benim bebeğim gün içinde pusette uyumak istiyor orada rahat ediyor. Saatlerce uyuyor pusette ama bugün bir arkadaşım pusette yatırma zararlı vs. dedi. Bu konu ile ilgili bir uzmana danışan bilgisi olan var mı? Paylaşırsanız tecrübelerinizi sevinirim😊🙏