azeldemir Aynı şekilde her akşam evimi sirkeli su silerim dolap içlerimi haftada 1 silerim pislik ile alakalı değil maalesef hiç yoktu bizim bodrum katı su bastı ev sahibi ilgilenmedi ilk başta apartman içinde gördük yavrularını tüm daireler aradı kadını ilaçların evleri böcek basacak diye banane diyip kapattı şimdi ben 2. Kattayım benim evim dahil tüm daireler apartman içinde çıkıyor kapı boşluklarını tıkadım lavanta yağları kullandım giderleri kullanmadığım zamanlar streç film ile kapattım tuğla aralarından bir delik açıp yine çıkıyorlar çok pis bir hayvan bulaştığı yeri dolduruyor allah yardımcımı olsun