Kızlar merhaba 4 aylık erkek bebek annesiyim bebeğim 2-3 gündür uyandığında çığlık atarak ağlayarak uyanıyor ve gün içindede sürekli çığlık atarak kendinden geçerek ağlıyor . Gazını çıkarıyor ağızdan gazınıda çıkarıyorum her seferinde sadece 2 günde bir büyük ihtiyacını yapıyor ama daha öncesindede böyleydi ve hiç böyle ağlamazdı dişleri kaşınıyor galiba çünkü benim elim ve kendi elini sürekli ısırmaya çalışıyor ve göğsümüde ısırıyor acıtarak . Yani bir çok sebep geliyor aklıma fakat neden olduğunu bilmiyorum tecrübeli annelerin yorumuna ihtiyacım var ilk bebeğim ve tecrübesizim haliyle . Bu arada ben dün ve bugün aşırı boğaz baş ve kemik ağrısı yaşıyorum sadece parol ve ıhlamur içiyorum benden ona geçen bir durum olabilir mi ellerine dokunmamaya çalışıyorum yüzüne nefesim gelmemesi için uğraşıyorum ve öpmüyorum da .