Bernauslu bizimde çıktı çift bez bağladık ultrason çekiliyo her ay 4. Ayımıza gireceğiz düzelme var tabii ama ortopedi doktorumuz çift bezi bırak eski bir yöntem ve işe yaramaz, olabildiğince bacakları ayrı dursun dedi. Üzülmeyin erken teşhis olduğu için tedavisi ve iyileşmesi kolay, sıkta yaşanılan bi durum içinizi ferah tutun 😊 uyurken bacakları arasına havlu, yastık falan koyun ki ayrık dursun