ebebe gerçekten yuh diyorum ben sanki çocuğuma normal benim yediğim yemekleri yedirdim çocuğuna çok fazla yemek yedirme kabız olur diyorsun sen ne dediğinin farkında mısın çok saçma yorumlar yapıyorsunuz
Eğer birazcık yorumları okusaydınız görürdün zaten evet için nasıl kilo aldırabilirim yazdım çünkü doktorum bir ay geriden geliyor dedi bunun için bunu söyledim bebeğimin kilosu çok iyi ama ben yinede kilo olsun istiyorum yazmamışım farkındaysanız ben neden lafı çeviricem ??????