sevgi0101 Bebeğim 10. Ayına girecek dokuzuncu ayda yumurta akınıda vermeye başladım herhangi bir alerjik reaksiyon göstermedi hala tüketmeye devam ediyoruz.Acaba alerjik durum dışında bir zararı var mıdır