tugbatosun tabiki yani mama kötü bisey değil sadece emziriyoruz ya o yüzden neden veriyorsunz diyorlar yani zaten dolu dolu süt olsa mama vermeyiz niye verelim demi 😂😂 inekler cok verimli değil nabalm yayılmaya gitmişler 😇😂😂🤔 bol bol sütü olan anneler zaten mama vermiyor yetmeyince nabicaz mecbur çocuk aç kalmasın diye vercez yani ek gida döneminde azalıyor zaten başta 5 kez veriyordum smdi 3 kere iciyor