Merhaba kızlar memur olana veya bilgisi olana bi sorum olacaktı ben KPSS lisans sınavına girdim inşlh güzel bir puanda bekliyorum eğer rabbim nasip ederse eğer olurda atanırsam atandığım gibi eş ve çocuk durumundan dolayı hemen tayin veriliyor mu yoksa belli bi hizmet süresinin dolması mı gerekşyor bu arada eşim inşaat mühendisi özel bir şirkette 5 senedir çalışıyor