Kizlar merhaba,
Anladığım kadarıyla burada ne kadar boş, gereksiz, iç karartıcı post var ise hepsi annelerin gun odası etiketinde ve ben bunları görmek istemiyorum. Bunun bir ayarı var mı lütfen söyleyin.
Bıktım koca kıskançlığı dan, kaynanadan, elti çekişmesi, görümce laf sokması of!!