Alpomersmom Kademeli emzirmeyi azaltayım derken gündüz emzirme sıklığımı 3 gün azalttım zaten artık eskisi gibi sütüm olmadığını düşündüğüm için Mastit olabileceğimi düşünmedim pazar günü bi ateş bi halsizlik ateş 39 :( 6 saatte bir parol alarak günü geçirdim sabah ateşim 37.5 civarındaydı genel cerrahiye gittim agumentin 1000 lik verdi bugün kullanmaya başladım sağ göğsümde kitle değilde kalın bir halat gibi bir beze gibi elime geliyor ciddi ağrı yağıyor sıcak kompres yapmıyorum sağmak istiyorum ama çokta süt gelmiyor ben yine hafif hafif masaj yapıyorum ama sadece antibiyotik fayda eder mi aynı zamanda çalışıyorum tam zamanlı sabah 8 gibi emziriyorum eve gelişim 18.00 i buluyor 18.00-19.00 gibi tekrar emzirebiliyorum ancak. Kademeli azaltayım derken elimde patladı yardımcı olabilirseniz sevinirim çünkü öyle sağımla boşaltılacak ciddi bi doluluk falan yok çeksem de gelmiyor 20-30 cc falan anca
semaseherr Antibiyotik fayda ediyor, sıcak duşta masaj yapın, sıcak havlu koyun göğsünüzü boşaltın rahatlarsınız.