sudess Bir türlü biberonu veremedim yanlarından sütler akıyor direk, ucundan da çok hızlı geliyor sizde de böyle mi
suheyla92 sudess emzik numaranız yanlis buyuk almissiniz yoksa yanlardan akmasi imkansiz. Emmedikce akmamasi lazim. Kac aylik bebeginiz
Denizoglan sudess onda sorun var muhtemelen biz oğluma kullanmıştık ama terste çevirsem çalkalasamda damlamıyordu
Mirann17 sudess bebeğim 3 aylık doğduğundan beri tommee kullanıyorum ama acaba biberonda mı problem var bizde hiç akma olmuyor veya silikon uç kısmı tam oturmadı mı acaba
sudess suheyla92 2 buçuk aylığız ters çevirdiğimde de damla damla hızlı bir şekilde akıyor 1 numara emzik
suheyla92 sudess onu kullanmayin bogulur cocuk ona gore ck hizli. Philips avent 1 numara alin 3 aya kadar onu kullanın. Ters cevirseniz de akmamasi lazim bebek emmeden akmamali
ayazardabus serifelm yani şöyle benim bebeğim iri bir bebekti kilo alımı epey yavaşladı idrar testi verdik bir şey çıkmadı anne sütünü zorla veriyorum hiçbir şey yemek istemiyor sudess bence dr browns alın gaz sorununu da en aza indiriyor
Mirann17 sudess yanlardan akıtmıyor ucundan damlıyor ama yavaş akış benim biberon ucu 0+ olarak geçiyor çok çok yavaş damlatır