@Gul-42 bence çocuğada gereken yapılmalı, normal davranış değil bunlar. Benim çocuğuma yapılmasına asla göz yummam, kreşin hatası, ebeveynin hatası ama çocuğunda hatası. Çok canice etini koparır gibi ısırmış, önce çocuğa büyük bi ceza verilmeli. Göz ardı edilemez yaptığı bu davranış, boğazlamış öldüredebilirdi. Muhtemelen çocuğa ve aileyede bişey olmaz, malesefki bizim ülkemizde hiçbir yaptırım olmuyor