Geçmiş olsun ya, valla klimayı en kısık derecede tutup evde zıbınla gezmesini tavsiye ediyorum. Bir de aracınız varsa bebeğiniz binmeden bir iki dk kliması çalışsın aracın, sıcak ortama direkt girmemiş olur. Yıkama suyu da soğuğa yakın ılık olabilir. Aklıma bunlar geliyor.