Oylesinebirisi geçmiş olsun. 4yaşındaken düşmüştü kızım kafasını şifonyerin köşesine çarpmıştı. Travmalık bi durum olmadı çok şükür. Kendi boylarından daha yüksek mesafeden düşünce risk artıyo tabi.
Bir kere de düşüp uyumaya devam etmişti ben koştum kaldırdım iyi misin annem dedim hı mı bişeyler geveledi gözünü açmadan😂