9 aylık bebeğim otururken bı anda kafasını geriye atıp parkeye çarptı herhangi bir şişme falan olmadı ama yine panik oldum ağladı ama çok uzun sürmedi hemen sakinleşti. Çarpmadan 1 saat sonra uyudu direndim ama çok uykusuzdu ama ben yatamiyorum başında bekliyorum. Amma abarttin düşe düşe büyüyecek diye düşünenler olacaktır bende öyle düşünmeye çalışıyorum içimdeki panik atak susmuyor keşke biraz daha rahat bir insan olabilseydim belki benim gibiler vardır diye buraya attım kendimi:(