Benim oglumda 2.ay başladı şuan 5 ayligiz azaldı ama yinede var çok zor ilk zamanlar ne yapacağımı bilemezdim araştırdım ayakta sakinlaestirip emzirdim plates topunda zıplayarak emzirdim yatarak emzirdim uyku hallerini takip ettim genelde o zaman daha rahat aldı kilo alımı devam ettiği için mama vermedim emzik vermedim onlar meme reddini daha çok attırıyor diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum 2 ay boyunca ayakta emzirdim şimdi yavaş yavaş oturarak emzirmeye geçtik 6.ayda tamamen biter diye umut ediyorum umarım sizin ki uzun sürmez ama bilinki geçici bir durum sabır sabır