pinkcat yaklaşık 2,5 yıl önce burun ameliyatı olan biri olarak söyleyebilirim ki zamanla inecek çünkü burnun oturması sisligi inmesi bir yılı buluyor ucunu kalkık oluşuna çok takılmayın muhtemelen tampondandır çünkü yüzünde şişlik ve ödem de var mutlaka doktorunuzun tavsiyelerine oyun eğer burun ucuna takılan aparatlardan verirse mutlaka kullanın ki burun delikleri eşit olsun benim doktorum önermişti tamponlar çıktıktan sonra yani yaklaşık olarak ameliyattan sonra iki ay onu takmıştım gece uyurken bile takıldığınız bir şey olursa sorabilirsiniz geçmiş olsun🤍