7 aylık Oğlum uyurken birden çığlık attı yanına koştuk her tarafı titriyodu sanki bişey görmüş gibi rengi gitmişti aklımız çıktı ne oldu anlayamadım zar zor susturduk ilk defa yaşıyoruz bunu o sesi çıkmıyor aklımdan bebeklerin o tür şeyler görme ihtimali varmı üstelik uyurken genelde dua açarım dalana kadar ve yine açıktı da tekrar yaşamaktan korkuyorum uyuyor şuan ama içim hiç rahat değil sanki heran olacakmış gibi ne yapabilirim oğlumun huzurlu uyuması için