Az önce densiz kendini bilmezin biri saçma sapan bir post açıp bir dünya hakaret etti. Baştan söyleyeyim posta saçma deme dua ile ilgiliydi falan demeyin saçma olan kısım tabi ki dua değildi ki asla böyle bir konuda böyle konuşmam saçma olan kısım kendini çok zeki sanan annemizin kimin dua ettiğine kimin etmediğine kadar kendince biliyor olması ve kadınların aldatılmasını buna bağlamasıydı. Hatta benim aldatıldığımı ve burda kocam beni sevmiyor diye ağladığımda kadar geldi ki asla böyle bİr postum yok kaldı ki olabilir de ama bu onun cahilce yorumlarına sığ düşüncelerine açık bir konu olamaz. Bakın birbirimizi tanımıyoruz yeri geliyor dert anlatıyoruz yeri geliyor fikir alışverişi yapıyoruz yeriz geliyor geyik yapıyoruz. Şunu aklınıza sokun burası ya da buradaki insanlar sizin egonuzu tatmin edeceğiniz gerçek hayatta ki ezikliklerinizi bastırmaya çalışacağınız kimseye söyleyemediğiniz şeyleri burda hakaret boyutuna varana kadar söyleyebileceğiniz bir yer değil! Sınırınızı bilmiyorsanız böyle yerlerde bulunmayın. Terbiyesizliğin luzumu yok. Yeter artık!!!!!