ballkizimm_ Kizlar merhaba bosanmq surecindeym avukatm suan adli tatil oldugu icin eylulden sonra netlesecek dedi. Nobetci felan yokmu hakimler bilenler olur belki diye soraym dedim. (anlasmali bosanma)
Mnli ballkizimm_ annem adli personel nöbetçi tabi ki var ama anlaşmalı boşanmaya bakmaz daha acil olan şeylere bakar zaten personelin çoğu yok olanlar da açıkçası çok hevesli ve hızlı olmuyor bir de tayin zamanı değişenler gidip geliyor şimdi karmaşık oluyor işler