[silindi] kesinlikle katılıyorum. 1 besini cocuga dayamak ileride başka bireyin problemine yol açıyor.
Dengeli beslenme en güzeli. Tabii ki istah sorunları oluyor bebeklerin. Mesela sebze yemeyen cocuga corba seklinde verilebilir. Yumurta yemeğe cocuga pankek seklinde krep o let seklinde verilebilir ama. Bu özellikle fenomenlerin önerdiği veya tavsiye ettiği gün yüzüne cıkarmış oldukları takviyeler asla kullanmıyorum ⛔👎