3,5 yaşında oğlum var . Bugün eğlenmesi için dışarı çıkardık ve gerçekten çok eğlendi su kenarında bir yere gittik . Akşam eve döneceğiz diye kovasını yıkadım . Tek neden bu . Bana onlarca insanın içinde defalarca kötü anne kötüsün sen diye bağırdı . Seni sevmiyorum git evimizden dedi . O kötü anne diye bağırması kulaklarımdan gitmiyor . İnanılmaz derecede kalbim kırıldı . Çocuk biliyorum ama bunu haketmemiştim