mucizemm94 benim ikinci numara 4,5 aylık maşallah 21:30’da gece uykusuna geçiyor ama bugün 22:30’u buldu uyutup odadan çıkmam ama benim birinci numaram beş yaşına girecek artık erkenden uyutamıyorum ama tabi okula başladığı zaman hemen normal eski düzenimize geri döneceğiz uyumuyor uyumak istemiyor gündüz 1 saat kestirince de uykusu bu saate kalıyor normal şartlarda ben saat 10:00’u geçirmiyordum onlar uyumayınca hiçbir şey yapamıyorum baktım olmuyor yaptım kendime bir kahve açtım bir dizi birazdan namazımı kılar uyurum 🙏🏼