meliko04 sanırım dozu fazla gelmiş. Bize de doktor önerdi aldım ama kullanmadım. Üzerini okuduğumda damlayla verildiği yazıyordu. 4 aylık bebek için bikaç damla yeterli olurdu sanıyorum. 1 çay kaşığı biraz fazla olmuş. Sakin olun üzülmeyin. Zaten bitkisel. Aylardır biz de sizinle aynı durumdayız, çaresizliğinizi anlayabiliyorum. Üzülmeyin ,uykusuzluk yorgunluk çok zor bilirim..