Prenses-annesi1 tetagil kullanıyordum bir de buzdolabına dis kaşıyıcı koyuyordum, jelli olanlardan. Üç tane vardı sanırım, dönüşümlü veriyordum. Emzik gibi sebze filelerine soğuk salatalık, şeftali vs koyuyordum. Bir de muslinin köşesine buz bagliyordum, onunla kasiyordu dişlerini. Sağlıklı günler 💐