Merhabalar anneler
Bebeğim 9. Buçuk aylık. Ek gıdamız çok güzel gidiyordu. Çorba içiyordu kabak mücver yapıyordum yiyordu. Ama son 1 haftadır hiçbir şey yemiyor ağzına alıyor geri çıkarıyor. İştağı var ama yemiyor sanki çiğnemeyi ve yutmayı unutmuş gibi. Çorba yapmıştım onu içti pütür gelince çıkarıyor. Böyle olan başka bebeklerde varmış. Şimdi bu süreci nasıl geçirmemiz gerekiyor. Hep sıvı şeylerle ilerlersem sonra pütürlü şeyleri yemekten vazgeçer mi. Yada ek gıda vermezsem emzirsem sonra ek gıdaya geçişte problem yaşarmıyız