uguremi Merhaba arkadaşlar bir aydır Cerazette Kullanıyorum ve ek korunma ile kullanıyorum artık ikinci kutuya başlayacağım bugün ekstra korunmama gerek var mı yoksa bir ay ekstra korunma yeterli mi lütfen kullanıp da bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim 💕
E_Defne uguremi adetimi kesti benimde 1 ay ara verdim kanamam oldu 2. Günü diosetil basladm emziriyorumda
feyzsali Bende 3 aydır cerazette kullanıyorum ekstra başka bir korunma yapmadım ama benim adetimi kesti malesef yan etki yaptı
uguremi feyzsali hımm bende daha 1 aydır kullanıyorum bmde 15 gün sonra 4 gün ara kanama gitti ama adet gibi gitti sonrası nasıl olacak bilemiyorum
deniz-44 feyzsali feyzsali bende 8 aydır kullanıyorum adet olamıyorum peki siz kaç aydır plmuyorsunuz adet
feyzsali uguremi ilk kullandigim ay bir sorun olmadı ama sonra 2 ay adet olmadım gebelik de yok kan bile verdim korkup haptan olmuş yani bende bir süre bırakmayı düşünüyorum başka bir hap duydum zydlan mi neydi onu deneyeceğim bir de
uguremi feyzsali evet bende gördüm o hapı bende de yan etki yaparsa ona geçmeyi bende planlıyorum emziren anne olmazsam yazz a gecem ama emziren anneyim
feyzsali E_Defne internette o hap için emzirirken kullanılmaz yazıyor sadece zydlan ve cerazette kullaniliyormuş sağlık ocağındaki hemsiremiz bebek 6 aylık olduktan sonra başka kullanabilirsin demişti acaba ondan mi kullanıyorsunuz
uguremi Acaba Cerazette kullanırken hiç aksadı mı ertesi gün ikisini atma olayınız oldu mu olduysa ek korunma yaptınız mı 🥰
feyzsali uguremi bende aynı fikirdeyim ama henüz bebegim 4 ay 24 günlük sağlık ocağındaki hemsiremiz bebek 6 aylık olunca başka kullanilaniliyor demişti kadın doğuma gitmeyi düşünüyorum onun içinde
uguremi feyzsali benim bebeğim 9 ay 5 günlük doktorum ceraztte kullanmamı önerdi insgtram da Osman gönülal çocuk doktoru da bu hapı öneriyor emziren anneler kullanabilir diye isterseniz bir bakın
feyzsali uguremi evet biliyorum bende kullanıyorum ama yan etki yapınca başka alternatif aramaya başladım