Kızlar selam, eşim bayağı rahatsız (bağırsakları bozdu, ateşi var, gözünde arpacık çıktı…) aile hekimi mikrobik hemen geçmez demiş ve 2 gün rapor vermek istemiş saf kocam 1 gün yeterli hocam demiş. Şimdi yine ağrıdan duramıyor yarın işe gidecek gibi değil, gözü de ilaçlara rağmen bayağı kötü. Yarın aile hekimine gitse tekrar rapor alabilir mi 1 gün daha, yani üst üste 2 gün ayrı ayrı rapor alsa sıkıntı oluyor mu? Yoksa tek seferde 2 gün mü almalıydı. :/