askmemnu Otizm hayatımızın içinde. Malum şey diye bahsetmenize gerek yok 🩷Ayrıca bu hareket de bana gayet normal geldi.
Ve;
Her gün burada buna benzer postlar görüyorum. Çocuğuma 1 kez seslendim bakmadı, 2 kez göz kırptı, 3 kez zıpladı otizm olabilir mi gibi gibi gibi…
Evlatlarımızı çok fazla izliyoruz. Her bir hareketlerine şüpheyle yaklaşıyoruz. Sürekli aklımızda acaba ile başlayan sorular. Otizmin en erken belirtileri 18. Ayda olur. Genellikle de 2-3 yaşında tanı konabilir. Sizin bebeğiniz henüz 9 aylık. 1 tek parmak hareketine bakıp acaba malum hastalık mi diye düşünüyorsunuz. Yapmayın 🌹