Aliveannesi96 31 buçuk aylık oğlum 21 Aralık doğumlu. Konuşmasına konuşuyor ama bazı kelimeler tam bazı kelimeler sızım dediğiniz gibi uydurma 😅 ben kavramı çok iyi mesela kendinden bahsederken ben ben der sürekli, sen ve o kavramı yok mesela bu senin demez bu anne bu baba şeklinde söyler. Olumsuz kelimeleri o kadar komik söylüyor ki şöyle mesela, bitmedi diycek mesela “bitti ı ııı” (ı ııı hayır anlamında) gitmedi bitmedi gelmedi görmedim duymadım şeklinde ki kelimeler bu şekilde oğlumda. Ambulans değil de mesela imüniinn, otobüs değil de ogoboo, dediğiniz gibi bu tarz zor kelimeler uydurma 😅 ama 5 6 kelimelik cümleler bile kurar mesela geçen sabah babası uyandı ve mutfağa yanımıza geldi yatağı toplamadan, oğlum gitti yatağa baktı geldi bana diyor ki “anne baba gop ı ııı (toplamamak) baba el ok” babasi yatagi toplamamış babasının eli yokmuş 😅 ben baktım baktım göremedim diycek mesela “ben bak bak dööö ı ııı” bizim konuşmamız böyle 🥲