moms3 Arkadaşlar buzluktan çıkardım sütü, buzdolabının alt kısmında çözüldü ,, hala altta duruyor yarın 2.gün verebilir miyim ısıtmadım yani hiç
Alpmommy_ moms3 ısıtınca anlarsın bir renk değişimi yada farklı koku gelmiyorsa benim bildiğim de 3 güne kadar veriliyor
moms3 babytugra_ yok hiç çıkarmadım çözdürdüm eve erken gelince emzirdim yarın yine işe gideceğim 2.gün oluyor hiç dökmeyeyim o zaman
babytugra_ moms3 dökme 3ncü gün dök sıkıntı olacağını sanmıyorum bende kullandım o şekilde bi sıkıntı olmadı 😇