Merhabalar,
Bir cok post okudum ancak cogunda uyku egitimini kendi verenler deneyimlerini yazmis. Ben kendim verecek sabri bulamiyorum ve yontemi belirleyemiyorum. Dolayisiyla ucretli olarak uyku danismanlarindan uyku egitimi almayi planliyorum.
Sadece uyku egitimi alanlar kimlerden aldi memnundu ve degildi yazabilir mi? (Aglatmayan methodlari kullananlar.)
Sizler de deneyimlerinizi yazarsaniz egitimi disardan almayi dusunenler icin faydali olabilir💐