leylmom
ilk teşhiste tsh: 0,05 t3:29,3 t4:86,4 idi trimaxol diye baskılayıcı bir ilaç kullandım 2 ay boyunca .
2 Ay sonra tsh:0.05 idi t:3:2,78 t4;1,30 a indi doktorum hiç bekletmeden ameliyat kararı verdi genel cerraha gittim hemen.
1 gafta sonra ameliyat tarihi verdi
Ameliyatta da tsh :0,05 t3: 2,65 t4:0.95 ile ameliyatım gerçekleşti .
27 yaşında ameliyat oldum .
3 yıl oldu levetiron kullanıyorum düzenli aralıklarla doktora gidiyorum doz ayarlanıyor bu arada bende inanılmaz karaciğer enzimimi ve şekerimi yükseltmişti ondan da biraz acil ameliyat oldum vücudun belli başlı noktalarını bozuyormuş.