10 aylık oldu kızım dün her saat başı dakikada uyanmaya ağlamaya başladı uyuyamıyorum artık dün akşam sabaha kadar devam etti böyle şimdi yine yapıyor aynısını sallıyorum uyuyor 5.10 dakika sonra yine ağlıyor bağırıyor yine salla uykusuzum uyuyamiyorum artık o böyle yapınca tam yatıyorum uyucam yine uyanıp ağlıyor bağırıyor