naynini Ebru__ ben kefir mayalayip kullanıyorum, bir de ev sirkesi. Reflor şase de kullandığım oluyor çok bozulursa bağırsaklarım. Not: endokardit profilaksisi için, bazen yüksek doz antibiyotik kullanmak zorunda kalıyorum. Bağırsak floram isyeaaaaanda 🥲😪