Kızlar 4 buçuk aylık bebeğim ilk aylar çok rahattı gazını atardı son iki aydır akşam 8 de bi sancılanıyo 11 12 lere kadar gazını atamıyo çığlık çığlığa atana kadar acı çekiyo yavrum bu hafta doktora randevumuz var ama tavsiyesi olan var mı acaba, yaşayan, iyi geldi diyen?