Merhabalar kızlar oğlumun yanağında 4. Ayından beri egzama var ve kendisi şuan 7 aylık hala yanağında egzama var biobaby nemlendirici kullandık tam hafifleyip geçiyordu doktor mustelanın kini kullan dedi onu kullandık aşırı azdı geçecek olan egzama birden çoğalmaya başladı öbür yanağına da verdi bu konuda yardımcı olabilecek biri varmı bi fikri gerçekten görünce içim gidiyor çok üzülüyorum bi tavsiyesi olan başına gelmiş olan biri yokmu???